Tallinna Lennujaam
Ostuprotsessi digitaliseerimine
Tallinna Lennujaama lugu
Tallinna Lennujaama läbib aastas üle 3 miljoni reisija. Tallinna Lennujaam valiti 2018 ja 2022 aastal Euroopa parimaks lennujaamaks. Reisijate hinnangul on Tallinna Lennujaam eriline just oma hubasuse ja mugavuse ning teenuste kvaliteedi poolest. Seetõttu on veel eriti oluline teha pidevalt tööd selle nimel, et teenuste tarbimine oleks klientidele mugav igas aspektis.
Ostuportsessi digitaliseerimine
Siinkohal oli Acty’l õnn olla abiks Äriklassi Lounge (BL) ja Julgestuskontrolli ekspressvärava (FT) ostuprotsessi viimisega veebikeskkonda.
Meie ülesanne oli luua tallinna-lennujaam.ee veebi piletiostu lahendus ja API, mis vastutab QR koodide loomise eest ning infovahetusega turvaväravate vahel.
Lahendus võeti lennujaamas kasutusele 2019 aasta lõpus.