fbpx

EPP OÜ e-poe arendus

B2C ja B2B e-poe uuendamine

Kes on EPP OÜ?

EPP OÜ on ekspert kooli- ja kontorikaupade, kunstitarvete, kodu- ja majapidamisvahendite, kinkepakendite ning ilu- ja tervisetoodete vallas. Ettevõte esindab tuntud ja tarbijate seas armastatud kaubamärke.

 

Projekti eesmärk

EPP veebipood oli loodud Magento 2 tarkvarale, kuid see vajas uuendamist ja parimatele praktikatele tuginedes värskendust, millega Acty appi tuli.

Lahendus

Tulemuseks sai loodud parimatele praktikatele tuginev Magento2 uuendatud e-pood. Üle sai viidud andmed, teostatud liidestus äritarkvara Directoga. Lisaks sai loodud hästi toimiv pildipank, mille kaudu sai senisest kergemini toodete pilte lisada. Idee seisneb selles, et pildid salvestatakse kõik ühte kohta nii et pildi nimeks on toote sku ja järjekorranumber. Selle alusel võtab süsteem ise õiged pildid toodetele külge.

Samuti sai loodud täiendavaid funktsionaalsusi ja loodud erilahenduse disain. Paigaldatud sai Acty erilahendusega kassa, mis ei küsi ostjalt üleliigset infot, näiteks pakiautomaadiga kaupa tellides ei ole vaja teada ostja aadressi. Lisaks on kassa ka kompaktse disainiga ja väheste liigutustega kasutatav.

 

Mis on Magento tugevused?

See on tehniliselt küll keerukam kui mõned teised platvormid, aga poe omaniku jaoks on sel platvormil väga lihtne tooteid hallata ning kategoriseerida. Just e-poodide jaoks mõeldud paindlikule platvormile on võimalik lisada ka personaliseerituid ja väga eriilmelisi lahendusi, sest iga pood soovib ju olla vastavuses oma brändi väärtuste ja omapäradega.  Loe veel Magento eeliste kohta (https://www.acty.ee/magento/) 

Tehniline väljakutse

Tehniliseks väljakutseks oli olukord, kus konfigureeritud tooteid tekitas süsteem iseeneslikult. Põnev arenduslikult oli ka loodud pildipanga lahendus. 

Kasutatud tehnoloogia

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.