Loe juba allpool, kuidas nägime võimalusi digitaliseerimiseks ja mislaadne lahendus Tallinna Lennujaama äriklientidele täna olemas on.
Tallinna Lennujaam
Tallinna Lennujaama läbib aastas üle 3 miljoni reisija, Tallinna Lennujaam valiti 2018 aastal Euroopa parimaks lennujaamaks.
Reisijate hinnangul on Tallinna Lennujaam eriline just oma hubasuse ja mugavuse ning teenuste kvaliteedi poolest. Seetõttu on veel eriti oluline teha pidevalt tööd selle nimel, et teenuste tarbimine oleks klientidele mugav igas aspektis.
QR kood ei ole eilne päev
Tallinna Lennujaama IT projektijuht Sven Tressum tõi omaltpoolt välja: “Nägime võimalust ära kasutada QR koodi võimalusi ning teha kliendile teenuse ostmine väga mugavaks.”
Asusime turul otsima sobilikku partnerit ja kohtusime Acty meeskonnaga. “Acty jäi silma pealehakkamise ja teemaga kaasa rääkimisega/mõtlemisega ning samuti hinnaga. Kogu tööprotsess kulges väga hästi – on siiras rõõm töötada koos meeskonnaga, kes mõtleb kaasa ning loob selle mida klient ootab. Moodsad ja lihtsad lahendused on märksõna”, lisab Tressum omaltpoolt.
Lahendus, mis on tõstnud kliendimugavust
Acty digistrateeg Aldar Reinberk täiendab omaltpoolt: “Lõime veebi piletiostu lahenduse ja API liidestuse, mis loob QR koodi, millega saab turvaväravatest läbi.“
Aldar jätkab: “Meie ülesanne oli luua tallinna-lennujaam.ee veebi piletiostu lahendus ja API, mis vastutab QR koodide loomise eest ning infovahetusega turvaväravate vahel.
Lahendus võeti lennujaamas kasutusele 2019 aasta lõpus.”
Lahendus töötab tänaseni ning on kasvanud üpris suureks, ehk siis lahenduse enda kasutajad, s.h. nii lennujaam ise kui ka Lennujaam koostööpartnerid, kes Lennujaama teenust edasi oma klientidele pakuvad.
Sven Tressum lisab lõpetuseks: “Lõppkasutaja on teenuse vastu võtnud kenasti, kuna lennureisijad, kes lendavad tihti ning on nõus preemium teenust kasutama teevad seda meeleldi, samuti on lahendus lennureisija jaoks tehtud võimalikult lihtsaks.”
Tutvu tehtud tööga SIIN:
Külasta lahendust SIIN: