Blogi
Kuidas valida e-poe platvormi
Oma e-poe loomine või platvormi vahetamine on suur samm igale ettevõttele, mis soovib tänases digitaalses maailmas edukalt tegutseda. Ükskõik, kas alustate alles uut...
Kuidas kasutada e-poe mõõdikuid müügi kasvatamiseks ja kliendikogemuse parandamiseks
Mõõdikute kasutamine e-poes on oluline, sest need annavad selge ülevaate nii äritegevuse tulemustest kui ka klientide käitumisest. Ilma andmetel põhineva ülevaateta on...
6 nutikat viisi, kuidas suurendada keskmise ostukorvi väärtust
Keskmise ostukorvi väärtuse (inglise keeles Average Order Value – AOV) suurendamine on üks tõhusamaid viise kasvatada e-poe käivet ilma lisakülastajaid hankimata. Selle...
Kuidas Susi AI toob filmisoovitused uuele tasemele?
Meil on suur rõõm, et saime koostöös PÖFFiga (Pimedate Ööde Filmifestival) luua midagi tõeliselt innovaatilist – SUSI AI filmisoovitaja. PÖFF on esimene filmifestival...
6 nõuannet, kuidas juhtida edukalt e-poe arendust – juhi projekti, mitte ära lase projektil juhtida ennast
Eduka e-poe arenduse saladus peitub hästi planeeritud ja läbimõeldud projektijuhtimises. Kui soovid vältida üllatusi ja tagada, et projekt ei juhiks sind, vaid sina...
Kuidas tagada oma e-poe turvalisus: parimad praktikad ja lahendused
Jah, teada asi - igav teema, millest keegi aru ei saa. Aga mida rohkem meie elu ja tegemisi ning majandust liigub veebi, seda olulisemaks muutub ka digitaalne...
Kuidas Acty on loonud tõhusa ja töötajasõbraliku kaugtöökultuuri
Mõni aeg tagasi pälvisime Targa Töö Ühingu ja Eesti Personalijuhtimise Ühingu PARE poolt "Kaugtöö Tegija" digitaalse märgise, mis tunnustab meie paindlikke ja...
Kas aeg on vahetada arenduspartnerit? Müüdid, mida iga e-kaubandusjuht peaks teadma
Kui e-kaubandusplatvormi arenduspartneriga tekivad pidevad probleemid – olgu need seotud kvaliteedi, kulude või aeglase reageerimisega – võib tekkida küsimus, kas oleks...
E-kaubandusest kõrini? Mida oma e-poes tehniliselt parandada enne, kui otsustad selle sulgeda
Kui tunned, et sinu e-pood ei toimi ootuspäraselt, müüginumbrid on madalad ja kliendid ei soorita oste, võib tekkida kiusatus pood sulgeda. Enne drastilisi otsuseid...
Tulevikutrendid e-kaubanduses: Kuidas valmistada oma e-pood ette kliendi ootuste kasvuks?
E-kaubandus areneb kiiremini kui kunagi varem. Tarbijate ootused muutuvad pidevalt, mistõttu e-poed peavad pidevalt oma teenuseid ja funktsionaalsust täiustama. Kiire...
WTO e-kaubanduse ühisalgatus: mida see tähendab Eesti e-kaubanduse ettevõtetele?
E-kaubandus ei tunne piire, ja selle põhimõtte toetamiseks on maailma suurimad majanduspiirkonnad astunud olulise sammu edasi. 26. juulil 2024 kinnitasid Austraalia,...
Kas su kliendid on väsinud lõputust scrollimisest? Ehk kas infinite scroll e-kaubanduses on hea või halb?
Lõpmatu kerimine (inglise keeles Infinite Scroll) on veebidisaini tehnika, mis võimaldab sisu automaatselt laadida ja kuvada, kui kasutaja lehe allserva jõuab. See on...
Google ja kolmandate osapoolte küpsised: Uued valikud ja privaatsus Chrome’is
Google on teatanud, et loobub plaanist kõrvaldada kolmandate osapoolte küpsised Chrome'i brauserist. Selle asemel kavatseb tehnoloogiahiid kasutusele võtta uue...
Kuidas parandada e-poe sisest otsingut: Nutikad lahendused ja praktilised nõuanded
E-poe otsingu täpsus ja efektiivsus on kriitilise tähtsusega kasutajakogemuse optimeerimisel ning müügi suurendamisel. Üks levinumaid väljakutseid, millega e-poe...
Magento 2 e-poodide omanikud, kas teate sellest tõsisest turvariskist?
Hiljuti tuvastati tõsine turvarisk, mis mõjutab nii Adobe Commerce'i kui ka Magento Open Source platvorme. Täpsemalt niinimetatud "CosmicSting" rünnak, mis kasutab ära...
Digiligipääsetavus e-kaubanduses: kas lihtsalt tüütud reeglid või müügi edendamine?
Digitaalne ligipääsetavus on muutunud üha olulisemaks eelkõige e-kaubanduses, kus kõik kasutajad peaksid saama võrdsed võimalused toodete ja teenuste kasutamiseks. Kui...
Lihtsad nipid, kuidas vähendada hüljatud ostukorvide arvu e-poes
Hüljatud ostukorvid on igasuguse e-poe jaoks tõsine probleem. See võib märkimisväärselt mõjutada müügitulemusi ja kasumlikkust. Kliendid, kes lisavad tooted oma...
Kas tead, mis su veebis tegelikult toimub? Parandage oma veebilehte Hotjariga
Hotjar on tööriist, mis võimaldab veebilehe omanikel jälgida ja analüüsida külastajate käitumist veebilehel. Hotjaris on mitmeid funktsioone, nagu näiteks külastajate...
Acty ja PÖFF loovad tehisintellektil baseeruva filmisoovitaja
Hiljuti toimus Teadus- ja ärilinnakus Tehnopol tehisintellekti (AI) töötuba, kus üheksa ettevõtet said oma projektide väljatöötamiseks rahastuse. Kokku investeeriti...
Tehisintellekt ja selle rakendus e-kaubanduses
Kas teadsite, et enam kui 60% veebiostlejatest ootavad e-poes isikupärastatud soovitusi? See on oluline tarbijakäitumise muutus, mis esitab e-poodidele nii keeruka...
09.11.23 – Grow UP järelkaja – Praktilised nõuanded piiriüleseks e-äriks
Postitus on järelkaja 09.11.23 aset leidnud seminarile "Grow UP", mis keskendus e-äri suunamisele välisturgudele. Seminar tõi esile Eesti e-kaupmeeste jaoks...
Mis on headless e-kaubandus ja kuidas see sulle kasulik saab olla?
Kas oled mõnda e-poodi külastades kogenud, et selle laadimiskiirus ja kasutuskogemus on sarnane kiirelt toimivale mobiilirakendusele? Siis tõenäoliselt oled külastanud...
Miks on oluline investeerida B2B e-kaubandusse?
Kaubandusmaailm on viimastel aastatel läbinud olulise muutuse. Klientide ootused on muutunud ning uus nutiajastu põlvkond on asunud tööle otsustavates rollides. Meile...
Acty alustas koostööd Crystallize’ga, et pakkuda kaupmeestele rohkem tehnilisi valikuid
Alates ärtsist 2023 on Acty ametlik Crystallize arenduspartnerE-kaubanduse äärmiselt konkurentsitihedas maailmas otsivad kaupmehed pidevalt uuenduslikke viise, kuidas...
Baltic e-Commerce forum 2023
14. Märtsil leidis aset järjekordne Baltikumi e-kaubanduse suursündmus: “Baltic e-Commerce forum”, kus käsi seekord kõnelemas väga põnev osalejate seltskond.Forumit...
EBS Satelliit #34: Covidi järgsest turundusest ning e-kaubandusest
Meie digistrateeg Aldar Reinberk käis Estonian Business School podcastis "Satelliit" jagamas oma ekpertarvamust E-kaubandusest. 🤓 Vestluse fookuseks oli...
Vali IT programmi kaudu läbitud edukas praktikaperiood
Acty usub inimestesse ja panustab nende arengusse, toetab inimese erialast ja isiklikku kasvu. Meil oli heameel olla praktikakohaks peale Vali IT programmi Siimule. ...
Kuidas läbi QR koodi kasutamise ja äriprotsesside digitaliseerimise luua kliendimugavus ehk Tallinna Lennujaama lugu
Maailmas toimuv on muutnud ka tarbijakäitumist. Vajadus leida uusi lahendusi ja pakkuda klienditeekonnal mugavaimaid ja parimaid lahendusi tõi koostöökoha Acty ja...
Bonusly – süsteem kolleegide tunnustamiseks!
Kuidas Actys kolleege tunnustatakse ja märgatakse? Hea kolleeg Endy avas meile teemat laiemalt ja kirjeldab Actys kasutusel olevat Bonusly süsteemi. Tööriista abil...
Digitaliseerimine – moodne sõnakõlks või reaalne ettevõtte kasvumootor?
Digitaliseerimine on küll viimaste aastate üks kuumemaid teemasid, kuid paljudel ettevõtetel on keeruline seda enda igapäevatöö konteksti panna. Mõnikord ei mõisteta...
Noorsootöötajast juhuse tahtel personalijuhiks ehk Jekaterina lugu
Jekaterina on Acty personalijuht ehk HR. Ta on inimeste inimene ja vastab igale saadetud CV’le personaalselt ja hingega. Ta toob välja Actyga seoses kolm olulist...
Edukast praktikandist juunior front-end arendajaks – Toomase lugu
Acty missiooniks on panustada ühiskonna arengusse, toetada inimeste erialast ja isiklikku kasvu ning tuua inimestes välja nende tegelik potentsiaal. Heaks näiteks on...
eID Easy – Digiallkirjastamise lahendus mida arendajad kiidavad ja kliendid hindavad
Eid Easy lahendus, mis võimaldab audentida isikud ja allkirjastada digitaalselt dokumente. Nagu nad ise kirjeldavad ennast: “Meie missioon on võimaldada kõigil...
Mis on tööõnn ja selle olulisus Acty näitel
“Ma hindan kõrgelt Acty lähenemist ja suure pildi nägemise võimet, senisest veelgi rohkemad ettevõtjad peaksid nägema seda väärtusena, sest iga inimene on unikaalne ja...
Kasv koos ettevõttega – meie arendaja Leiko lugu
Leiko on Actys Magento arendaja. Ta on töötanud siin peaaegu kolm aastat ja tunneb soovi kasvada koos ettevõttega. Leiko mainib Actyst rääkides oluliste väärtustena...
Õiged inimesed õiges kohas – Endy teekond Actys
"Kohe esimesel kohtumisel tutvustati Acty kultuuri ja väärtusi, millest lähtutakse – oled eesvedaja, sinu sõna maksab ja sellel on kaalu, võimalus ise muutusi ellu viia...
Kuhu tüürib e-kaubandus peale koroonakriisi?
11. märtsil 2020 kuulutas Maailma Terviseorganisatsioon COVID-19 ülemaailmseks pandeemiaks. Hetkel on möödas enam kui kaks aastat ja on hea vaadelda tagasi, mis muutusi...
Klienditeekond – kas oluline tööriist või väike vale?
E-poe ostjad külastavad enne ostu sooritamist mitut e-poodi, foorumit, kommentaare, sotsiaalmeediat jne. Neil on piiramatu juurdepääs toodetele, pakkumistele ja...
Miks prognoosida nõudlust e-kaubanduses?
Mis on e-kaubanduses edu valem? Suurepärane kliendikogemus? Tootevalik ja atraktiivne tooteinfo? Kiire tarne? Andmed? Jah, kõik see. See nimekiri on tegelikult palju...
Peamised vead arendusteenuse tellimisel
Kui ostate veebi- või mobiiliarendust sisse esimest korda, võib see protsess kohati tunduda, ütleme siis nii, et - adumatu. Sageli mõtleb tellija, et ega tema ei peagi...
3 viisi keskmise tellimuse väärtuse parandamiseks
Keskmine tellimuse väärtus (AOV- Average Order Value) on üks peamisi tulemusnäitajaid e-poe edu mõõtmisel. AOV valem on lihtne: Müügitulu kokku / Tellimuste koguarv....
Millised e-poed vajavad tooteandmete halduse ehk PIM tarkvara?
Kuna e-poes toodet füüsiliselt katsuda ei saa, on toote kirjeldused ja muud detailid eriti olulised. Igal tootel on nimi, pildid, kirjeldus, hind. Samuti tuleb lisada...
2021 juulis muutub piiriülese e-kaubanduse käibemaks
Euroopa Liidus müüakse e-kaubanduse vahendusel umbes 550 miljardi euro eest aastas. Sellest pea neljandik (96 miljardit) on piiriülene kaubandus. Kuna viimase puhul on...
2021 – mida pead teadma EL e-kaubanduse reeglitest?
Iga e-poe omanik või müügi-ostuplatvormidel kaupleja soovib suurendada oma müüki ja laiendada oma kliendibaasi. Eesti on väike ja siin võib kiiresti müügi piir ette...
SEB eAkadeemia – Kuidas kolida oma äri internetti?
SEB eAkadeemia raames salvesatud videoseminar, milles meie digistrateeeg Aldar räägib, kuidas kolida oma äri internetti. Seminaril võtavad sõna ka SEB Eesti...
Kuidas teha kiiresti e-pood?
Kuidas viia kiiresti oma müük online? Aitame ettevõtetel kiiresti alustada online müüki.Tavatu olukord avab uued võimalusedIlmselgelt mõjutas selle aasta algus...
Magento 1 elukaare lõpp saabub 30 juuni 2020
Magento Commerce 1 ja Magento Open Source 1 tarkvarale ei väljastata pärast 20 juunit 2020, enam uuendusi, mis muudab Magento 1 e-poed ebaturvaliseks. Kindlustamaks, et...
Kuidas luua edukas e-pood?
Artikkel ilmus Äripäeva veebis 10 okt. 2018Oluline on kaardistada oma eesmärgid, panustada e-poe arengusse piisavalt aega ja kompetentsi ning kaasata õige partner oma...
7 tegevust mida tasub e-poes automatiseerida
E-poe käigushoidmisel on palju tegevusi mis nõuavad aega ja erinevat laadi teadmisi. Tähelepanu nõuab e-poe turundamine, sotsiaalmeedia kontodele värskete postituste...
Videoseminar: „E-poe loomine. Kuidas algust teha?“
Koostöös E-kaubandue Liidu ja Maakondlike Arenduskeskustega valmis alustavale e-kaupmehele suunatud kolmeosaline videoseminar, millest ühe osa sisu koostas ja kandis...