Blogi
3 viisi keskmise tellimuse väärtuse parandamiseks
Keskmine tellimuse väärtus (AOV- Average Order Value) on üks peamisi tulemusnäitajaid e-poe edu mõõtmisel. AOV valem on lihtne: Müügitulu kokku / Tellimuste koguarv....
Millised e-poed vajavad tooteandmete halduse ehk PIM tarkvara?
Kuna e-poes toodet füüsiliselt katsuda ei saa, on toote kirjeldused ja muud detailid eriti olulised. Igal tootel on nimi, pildid, kirjeldus, hind. Samuti tuleb lisada...
2021 juulis muutub piiriülese e-kaubanduse käibemaks
Euroopa Liidus müüakse e-kaubanduse vahendusel umbes 550 miljardi euro eest aastas. Sellest pea neljandik (96 miljardit) on piiriülene kaubandus. Kuna viimase puhul on...
2021 – mida pead teadma EL e-kaubanduse reeglitest?
Iga e-poe omanik või müügi-ostuplatvormidel kaupleja soovib suurendada oma müüki ja laiendada oma kliendibaasi. Eesti on väike ja siin võib kiiresti müügi piir ette...
SEB eAkadeemia – Kuidas kolida oma äri internetti?
SEB eAkadeemia raames salvesatud videoseminar, milles meie digistrateeeg Aldar räägib, kuidas kolida oma äri internetti. Seminaril võtavad sõna ka SEB Eesti...
Kuidas teha kiiresti e-pood?
Kuidas viia kiiresti oma müük online? Aitame ettevõtetel kiiresti alustada online müüki.Tavatu olukord avab uued võimalusedIlmselgelt mõjutas selle aasta algus...
Magento 1 elukaare lõpp saabub 30 juuni 2020
Magento Commerce 1 ja Magento Open Source 1 tarkvarale ei väljastata pärast 20 juunit 2020, enam uuendusi, mis muudab Magento 1 e-poed ebaturvaliseks. Kindlustamaks, et...
Kuidas luua edukas e-pood?
Artikkel ilmus Äripäeva veebis 10 okt. 2018Oluline on kaardistada oma eesmärgid, panustada e-poe arengusse piisavalt aega ja kompetentsi ning kaasata õige partner oma...
7 tegevust mida tasub e-poes automatiseerida
E-poe käigushoidmisel on palju tegevusi mis nõuavad aega ja erinevat laadi teadmisi. Tähelepanu nõuab e-poe turundamine, sotsiaalmeedia kontodele värskete postituste...
Videoseminar: „E-poe loomine. Kuidas algust teha?“
Koostöös E-kaubandue Liidu ja Maakondlike Arenduskeskustega valmis alustavale e-kaupmehele suunatud kolmeosaline videoseminar, millest ühe osa sisu koostas ja kandis...
PODCAST | Kus on eestlaste lagi e-kaubanduses?
04.03.2020. Vahetult Koroonakriisi alguses, käsi Acty digistrateeg Aldar Reinberk külas Delfi Podcastil, kus teda usutles SEB Eesti innovatsioonijuht Siim Lepisk...
Mis mõjutab e-poe konversioonimäära?
E-poe tegevuse analüüsimisel tekib alati küsimus, “Kui suur on hea konversioonimäär?”. Sellele küsimusele on keeruline õiget vastust anda, sest konversioonimäär sõltub...