E-kaubanduse strateegia
E-kaubanduse strateegia ja selle tõhus rakendamine annavad tihedas konkurentsis eelise!
E-kaubanduse strateegia kui teekaart tulevikku
Ambitsioonid
Turg ja kliendid
Konkurendid
Võimalused
E-kaubanduse strateegia koostamine
1
Unistused ja eesmärgid
Kuhu soovid oma äri arendada. Kas tahad turgu domineerida või imiteerida konkurente või hoopiski luua uut turgu.
Tahad laieneda välisturule. Tahad liikuda vaikselt või korraldada revolutsiooni.
2
Olukorra
audit
Milline on ettevõtte tänane sisuline ja tehniline tase. Mis platvorme kasutad ja kuidas need vastab sinu e-pood klientide ootustele. Milline on konkurentide kanalite tase ning kus on sinu ettevõtte unikaalne konkurentsieelis.
3
Defineerime
edumõõdikud
Kuidas mõõdad oma äri edukust ja eesmärkide tätimist? Ja mllised mõõdikud pead püstitama edu poole liikumisks ja millal saad ütelda, et oled eesmärgi saavutanud?
4
Ressursid ja potentsiaal
Sinu tänased ressursid oma eesmärkide elluviimiseks, seda nii eelarve kui inimressursi ja kompenentside osas? Sinu senine kogemus e-kaubanduse ja IT- arenduse projektide elluviimisel ning milliseid lisaressursse vajad.
5
Tehnoloogia ja plaan
Millised tehnilised lahendused ja automatiseerimised toetavad kõige paremini sinu e-kaubanduse lühikest ja pikka perspektiivi. Milliste sammudega pead liikuma, et maksimeerida investeeringust saadavat tulu.