E-poe arendus teenused
Kõik e-poe arendus projektid on mõneti unikaalsed. Seetõttu läheneme igale projektile personaalselt ning kohandame teenuse kliendi vajadustele ja võimalustele vastavalt, et maksimeerida loodavat väärtust ning tagada jätkuv areng e-poe igas kasvuetapis.
Ärinõuete kaardistamine ja analüüs
Eesmärk on esmalt mõista millised on ettevõtte eesmärgid ja väljakutsed täna. Selleks viime läbi ärinõuete kaardistamise, mis annab ülevaate ettevõtte unikaalsetest nõuetest, vajadustest ja ootustest e-äri platvormile. Samuti vaatame üle olemasolevad tarkvararakendused ja süsteemid, et mõista, kuidas need praegu teie äri toetavad ja miilised on riskid ning parendusvõimalused.
E-kaubanduse strateegia (B2B, B2C, D2C)
Kui analüüsi faasis kaardistasime hetkeolukorra ja eesmärgid, siis strateegia koostamise etapis kirjeldame võimalikud lahendusettepanekud ettevõtte ambitsioonide elluviimiseks ning kitsaskohtade ja potentsiaalsete riskide vähendamiseks.
Disain (UX/UI)
Disainime e-poe kasutajakogemuse (UX) ja ostuteekonna. Loome prototüüpide abil kasutajasõbraliku e-poe struktuuri. Seejärel loome e-poe visuaalse kujunduse (UI). E-poe disaini kõige olulisem eesmärk on konverteerida külastajad ostjateks.
E-poe tarkvara arendus
Strateegiale toetudes ehitame sinu vajadustele vastava e-poe, Magento, WooCommerce, Prestashop platvormile või erilahendusena Laravel raamistikule. Juurutame tarkvara ja loome vajalikud lisamoodulid ning funktsionaalsused. Auditeerime olemasolevat koodi ning parendame e-poe kiirust ning turvalisust.
Integratsioonid: ERP, PIM, API, Excel, …
Integratsioonide loomine ERP süsteemide või tarnijate infosüsteemidega (API, XML, Excel, CSV, …). Meil on kogemus kõigi Eestis levinud ERP süsteemidega (Directo, ERPLY, BUUM, NOOM, Eetasoft, StandardBooks, Merit Aktiva), MS (Navision/Dynamics).
Konversioonimäära tõstmine (CRO)
Kasutajakogemuse parendamise ja ostuteekonna teadliku kujundamise abil on võimalik mõjutada kui palju lehe külastajatest sooritab ostu. See hõlmab veebilehe elementide, nagu sisu ja disain, analüüsimist ja parendamist. Konversioonimäära optimeerimine on oluline, sest see aitab tõsta e-poe kasumlikkust.
E-poe hooldus ja järeltugi
Arenduspartneri vahetus
Kui soovid vahetada oma praegust tarkvaraarenduspartnerit, siis aitame teostada partnerivahetuse sujuvalt ja kiiresti. Protsess hõlmab olemasoleva süsteemi analüüsi, et üleminek toimuks teenuse katkestusteta. Loome kindlustunnet, et teie tarkvara arendustegevus on usaldusväärsetes kätes, tagades samas äritegevuse sujuva jätkumise.
Miks meie kliendid valisid Acty
Keskendume ärile
Esimene eesmärk on äriedu ning tehnoloogia on kõigest vahend. Mõtleme kaasa ja nõustame sind otsustes mis aitavad sinu jaoks maksimeerida tehnoloogiast saadavat ärikasu.
18+ aastat E-poe arendust
Acty meeskond on teostanud üle 200 erineva e-poe arenduse, mille hulgas on olnud nii väikesed e-ärid kui mahukad B2B iseteenindusekeskkonnad.
Tulemuslik ja pikk koostöö
Avatus ja usaldus on kestliku ja tulemusliku koostöö alus. Moodustame sinuga ühtse meeskonna kes tegutseb ühise eesmärgi nimel.
Lähtume agiilsest ja paindlikust mõtteviisist ning peame oluliseks kiiret, selget ja läbipaistvat kommunikatsiooni.