E-poe disain (UX/UI)

Kasutajakogemusele (UX) keskendunud e-poe disain, visuaalselt esteetilises vormis (UI)

Hästi toimiv e-pood on kasutajale mugav ning esteetiliselt puhta disainiga.
E-poe Kasutajakogemuse (UX) disain keskendub kasutajate vajadustele ja tagab, et e-poe kasutuskogemus oleks intuitiivne. E-poe Visuaalne disain (UI) hõlmab aspekte, nagu värvid ja tüpograafia, et muuta kogemus esteetiliselt atraktiivseks. Kahe distsipliini sümbioosis sünnib kõrge kasutaja rahuloluga ja konversioonimääraga e-poe disain.

disain

Mis on e-poe disain?

UX (user experience) ning UI (user interface) hõlmavad endas kasutajamugavuse ning kasutajaliidese disainimist, et tuua veebi külastajale kõik vajalik võimalikult mugavalt ning arusaadavalt esile. UX disaini mõte on tekitada veebi külastajale tunde, et kõik vajalik informatsioon on lihtsasti ligipääsetav ning kättesaadav. UI disaini eesmärk on luua visuaalselt silmapaistvat sisu, mis toetaks kasutajamugavust. Sellepärast kasutataksegi tänapäeval UX/UI terminit ühes koos, et luua visuaalselt silmapaistvat lahendust läbi kasutajasõbraliku keskkonna.

Miks on e-poe disain oluline?

Eduka kasutajamugavuse- ning liidese disainimine toob endaga kaasa parema veebilehe külastajate rahulolu. Professionaalne UX/UI disain tekitab palju parema seose veebilehe ja külastajate vahel võrreldes tavalahendustega. See omakorda tõstab nii veebi taaskülastajate kui ka esmaste külastajate arvu.

Parimad e-poe disaini praktikad

  • Lihtne ja mugav kasutajaliides 

    Lihtsad kuid professionaalsed kasutajaliidesed teevad veebi külastajale palju lihtsamalt ning mugavamalt kasutatavaks. Kasutades ühist ning selget läbivat disaini.

  • Kasutaja eesmärkide defineerimine

    Kui mõelda oma loodavast veebist külastaja silmade läbi, saab parema aimu sellest, kuidas peaks veebi külastaja jõudma tahetud eesmärgini. Acty aitab teil kaardistada kliendikogemust ning sellele põhinevalt luua vastavalt vajadustele parima disaini.

  • Läbiv disain

    Veebi puhul tuleb alati jälgida seda, et ühes menüü kategoorias ei tekiks erinevad disainistiili kui teises. Näiteks blogivaates ei tohiks olla piltide ja tekstide paigutus või fonti stiil erinev tootekategooria vaatest.

  • Sisu struktuur

    Veebi disainimisel tuleb vältida sellist praktikat, kus veebi külastajal tekib arusaamatus sisu koha pealt. Lähtume siin UX/UI parimatest praktikatest, et tekitada ühtne navigeerimise struktuur läbivalt kogu veebis.

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.