Mis on e-poe hooldus teenus?
E-poe hooldus on teenus, mis katab suure osa teie veebipoe tehnilistest vajadustest, alates e-poe ja lisamoodulite versiooniuuendustest või moodulite bugi-parandustest kuni turvalisuse ja jõudluse optimeerimiseni. Aitame kaasa, et teie e-pood töötaks optimaalselt ning oleks minimeeritud ohtud, mis võivad mõjutada teie äritegevust.
Alljärgnevalt loetleme peamised tegevused mis on vajalik hoolduse puhul silmas pidama. NB! Teenuse täpne sisu lepitakse kliendiga kokku, lähtudes kliendi vajadustest ja võimalustest.
-
Süsteemi uuendamine ja parandamine:
Hõlmab süsteemi, teemade ja pluginate regulaarseid uuendusi ja parandusi, et tagada veebipoe turvalisus ja stabiilsus. Vead ja probleemid lahendatakse kiirelt, et vältida võimalikke katkestusi ja külastaja kogemuse häireid.
-
Turvalisuse kontroll ja optimeerimine:
Turvalisus on e-poodide jaoks ülioluline. Meie hooldusteenus hõlmab regulaarseid turvaauditite ja -uuringuid, mis kaitsevad teie poodi küberohtude, nagu viirused, rünnakud ja andmelekke eest.
-
Jõudluse monitoorimine ja optimeerimine:
Regulaarsed varundused on hädavajalikud andmekao vältimiseks. Meie hooldusteenus tagab, et teie andmeid varundatakse regulaarselt ja neid saab vajadusel kiiresti taastada.
-
Klienditugi ja nõustamine:
Acty kogenud meeskond on alati valmis pakkuma teile tuge ja nõu, aidates teil lahendada tekkinud probleeme, et optimeerida teie veebipoe toimimist.
E-poe platvormid, millele pakume hooldusteenust
Aldar Reinberk
E-kaubanduse strateeg
Võta ühendust ja küsi personaalset lahendust.
Omame rohkem kui 18 aasta pikkust kogemust nii väikeste ettevõtete kui suurkorportatsioonide e-kaubanduse lahenduste analüüsimisel ja arendamisel.
Miks usaldada e-poe hooldus Acty-le?
Kiire reageerimine
Kiire reageerimisaeg probleemide lahendamisel ja päringutele vastamisel, et minimeerida võimalikku mõju e-poe toimimisele.
Proaktiivsus
Proaktiivsete meetmete rakendamine võimalike tõrgete ja turvariskide ennetamiseks
Kuluefektiivsus
Personaalselt kohandatud hinnastamine lähtudes kliendi vajadusest ja võimalustest.
Monitooring
Kommunikatsioon
Regulaarne ja selge kommunikatsioon, uuenduste ja intsidentide puhul. Lisaks selge aruandlus tehtud töödest ja e-poe seisundist.
Miks on e-poe hooldus Oluline?
On oluline regulaarselt hooldada oma e-poodi, kuna see tagab veebipoe turvalisuse, sujuva toimimise ja kõrge kasutajakogemuse, vähendades samal ajal turvariske ja tehnilisi tõrkeid. Regulaarne hooldus, sealhulgas järjepidev monitooring, kiire reageerimine probleemidele, proaktiivne tõrgete ennetamine ning süsteemi jõudluse optimeerimine, on hädavajalik, et säilitada e-poe konkurentsivõime ja toetada äri kasvu.
-
Kliendikogemuse parandamine:
Hõlmab süsteemi, teemade ja pluginate regulaarseid uuendusi ja parandusi, et maksimeerida e-poe turvalisust ja stabiilsust ning funktsionaalset toimimist.
-
Turvalisus ja Andmekaitse:
Regulaarne hooldus ja uuendused hoiavad teie veebipoe turvalise. See kaitseb klientide andmeid ja vähendab häkkimise ja andmelekkimise riske, tagades teie poe maine kaitse.
-
Väärtusliku Aja Säästmine:
Hooldusteenuse väljastpoolt sisseostmine võimaldab teil ja teie meeskonnal keskenduda äritegevusele ja strateegiale, selle asemel, et tegeleda tehniliste probleemidega.
-
Äri jätkuskuutlikkus:
Regulaarne varundamine ja hooldus vähendavad riski ootamatutele ja planeerimatutele e-poe katkestustele mis otseselt mõjutavad nii käivet, kasumit kui klientide rahlolu.