Turunduskanal. Igal turunduskanalil on oma eesmärk ja eelis, kuid määravaks osutub ikkagi see mismoodi sõnumit edastatakse. Kas mõistetakse enda sihtgruppi ja edastatakse sõnum sihtgrupi keeles?
Usaldusväärsus. Inimeste jaoks on oluline see, et e-pood ärataks usaldust ja seal ostu sooritamine oleks turvaline. Üheks usaldusväärsuse tunnuseks on Eestis E-Kaubanduse Liidu poolt välja antav usaldusmärgis “Turvaline ostukoht”. Teiseks maksete turvalisus, e-poes SSL-sertifikaadi kasutamine.
Klienditeenindus. Tee omaltpoolt kõik, et e-poe külastaja leiaks sobivad tooted ja küsimuste tekkimise korral saaks kiiresti klienditoelt vastused (nt live-chat või vestlusrobot). Meeldiv klienditeenindus julgustab inimesi ostude tegemisele ja edaspidi e-poodi tagasi tulema.
Toodete tagastamine. Tee e-poe klientidele toodete tagastamine võimalikult lihtsaks ja stressivabaks. Eeskujulikus e-poes leiab toodete tagastamise kohta lihtsasti infot ja tagastamise protsess on sujuv ja kiire. Mugav tagastamise protsess suurendab klientide lojaalsust e-poele ja suurendab kasumit.
Kasutajakogemus. Pööra tähelepanu sellele, et e-pood on sinu sihtgrupile piisavalt informatiivne ja kasutajasõbralik. Juhul kui kasutad valmiskujunduse- ja funktsionaalsusega e-poe lahendust, siis tee kõik, et kohandada see enda äri vajadustele.
Hinnangud. Üheks põhjuseks miks inimesed otsustavad sinu e-poodi mitte tulla, on teiste ostlejate poolt jäetud kehvad hinnangud. Teiste head kogemused, kommentaarid ja hinnangud julgustavad e-poodi tulema ja ostlema.