& beauty
Case study: Kuidas & beauty viis oma äri SaaS teenuselt üle Magento 2 platvormile
Kes on & beauty?
Lugu sai alguse aastal 2008, kui Lumene bränd otsis endale Eestis eksklusiivset maaletoojat ja nii sündiski MG Beauty. Aastatega liitus meeskonnaga palju iluentusiaste ja –professionaale, kes oma tooteid tunnevad ja kliente valikute tegemisel alati aitavad.
MG Beauty ainuesindada Eestis on juba üle 20 erineva brändi: Lumene, Dr Irena Eris, Lily Lolo, Cutrin, Tahe, Amika, Macadamia, Sachajuan ja veel mitmeid teisi.
Projekti eesmärk
MG Beauty tegutseb üsna konkurentsitihedal turul. Seetõttu on tugeva konkurentsieelise saavutamiseks oluline pakkuda oma klientidele parimat online kanali kogemust.
Kahjuks ei olnud seda võimalik kasutusel oleva SaaS e-poe platvormil teha, kuna klientide väga heaks teenindamiseks vajalikud funktsionaalsused puudusid ning nende loomine ei olnud ka mõistlik nii liigse ajakulu või maksumuse tõttu.
MG Beauty projekti eesmärk oli luua online kanal mis oleks oma valdkonnas parim ostukanal nii B2B kui B2C klientidele.
Lahendus
Kliendi jaoks oli kaalul mitmeid erinevaid platvormi valikuid ning valiku langetamine oli keeruline.
Projekti tegi mõneti ka keerulisemaks asjaolu, et e-äri projektiga koos mindi üle uuele majandustarkvarale.
Aitasime kaardistada vajadused ning pakkusime lahendusena välja Magento 2 platvormi.
Magento 2 sai automaatseks infovahetuseks liidestatud Directo majandustarkvaraga.
Ka B2B kliendi jaoks on ostukogemus väga oluline.
MG Beauty B2B klientideks on iluprofessionaalid. Tihti on kasutavad nad salongis pigem mobiilseid seadmed ja vähem desktop seadmeid. Nad vajavad head ülevaadet pakutavast ning peavad saama kiiresti ja mugavalt teha tellimuse.
Seetõttu panime projektis väga palju rõhku mugavale ja lihtsale ostuprotsessile. Selle jaoks võtsime kasutusele ka Acty kassalahenduse.