Bottega Verde

Bottega Verde lugu

Bottega Verde on üle 40-aastase ajalooga Itaalia perefirma, mis toodab looduskosmeetikat. Tänaseks on Bottega Verde kauplusi 80 riigis üle maailma. Eestis esindab Bottega Verdet juba ligi 15 aastat jaekaubanduses tegutsenud OÜ L´Dolcevita, brändi esinduskauplused asuvad Tallinnas Rocca al Mare ja Ülemiste keskustes.

Projekti eesmärk

Et püsida kosmeetikabrändide turul konkurentsis, oli
 L´Dolcevita jaoks möödapääsmatu samm luua tavapoodide kõrvale ka digitaalne müügikanal. Eesmärk oli luua kasutajasõbralik e-pood, mis kannab endas Bottega Verde brändi väärtusi ning on samas Eesti tarbija jaoks lihtsalt kasutatav ja selge ülesehitusega.

Lahendus

Eeltöö tulemusel veendusime, et nende jaoks parim platvorm e-poe ehitamiseks on Magento 2. Oma funktsioonide ja ülesehituse poolest on Magento 2 väga võimekas: toodete haldus ja kategoriseerimine on hästi läbi mõeldud ning selle peale on võimalik ehitada keerukamaid ja personaliseeritud lahendusi.

Panime erinevad süsteemid omavahel suhtlema

Bottega Verde e-poe ehitamisel ühendasime omavahel erinevad andmebaasid, et infohaldus oleks korrektne, kiire ja automaatne. Tooteinfo tuleb e-poe andmebaasi tarnijalt regulaarselt läbi XMLi (andmeedastuskeel), Eesti esindajal jääb üle vaid enda jaoks sobiv valik teha, tooteinfo tõlkida ja e-poes avaldada.

Arvelduse poolelt on loodud ühendus ka füüsilistes poodides kasutusel oleva Compucash kassasüsteemiga ja sealtläbi liigub ostuinfo ka raamatupidamisse. See Compucashi ja Magento liidestus oli siis teadaolevalt Eestis seni ainuke omalaadne.

 

Ostjal peab olema mugav e-poodi kasutada

Bottega Verde e-poe puhul on maksmise ja tellimise protsess hoolikalt läbi mõeldud: see peab olema ostja jaoks lihtsasti arusaadav ja vähest aega nõudev.

Selleks lõime erilahendusena ühel lehel paikneva maksmise vormi, kus ostjalt küsitakse nii vähe infot kui võimalik – ostu sooritamiseks ei lähe ju tegelikult vaja rohkem infot kui nimi, telefon ja e-posti aadress. Selle poolest erineb Bottega Verde tellimisleht paljudest teistest e-poodidest, kus ostjal tuleb täita pikk ankeet.

Samuti on maksmise lehel eemaldatud ülamenüü, nii on kogu fookus ostukorvil ja tasumisel. Kahtlemata vajalik samm e-poe loomisel on GDPR nõuete järgimine ehk kuidas kliendi andmeid talletatakse, kellele need nähtavad on ja mismoodi neid hiljem kasutatakse. Need aspektid on juba loomisprotsessi käigus läbi mõeldud ja vastavalt seadistatud.

Kliendi tagasiside

„Usaldasime e-poe arendusprojekti Actyle, kuna nende tööstiil ja suhtlus oli alates esimesest kohtumisest kliendi vaatest arusaadav ja läbipaistev. Hindame nende paindlikkust, konstruktiivset tööstiili ja infovahetust. Koostöö puhul on alati oluline ka lihtne inimlik mõõde – hea on teha tööd, kui tunnetad koostööpartneri siirast huvi projekti õnnestumise osas.”

Ülla Sarapuu

L'Dolchevita OÜ

Kasutatud tehnoloogia

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.