Horses24.ee
Hobumüügi portaal
Horses24 sünnilugu
Horses24 on hobuste, ratsavarustuse ja seotud teenuste ostu- ja müügiportaal, mille on toonud ellu ratsaspordi harrastajad. Oma isiklikust kogemusest ja vajadusest tulenevalt märkasid nad puudust Eestit ja lähipiirkonda katvast korralikust hobuste ja hobuvarustuse ostu-müügi keskkonnast. Ettevõtliku inimesena, otsustati see tühimik täita. Alguse sai põnev e-äri projekt mille käigus käigus aitasime kliendil formuleerida idee valmis lahenduseks.
Erilahendusena müügiportaali loomine
Kuna tegemist on kaheteistkümnesse riiki suunatud portaaliga kus iga riigi jaoks on oma domeen, siis tuli luua erilahendus kuna puudusid tõsiseltvõetavad vabavaralised alternatiivid või oleks nende modifitseerimine osutunud kulukamaks kui täiesti uue rakenduse loomine.
Pidime läbi mõtlema kuidas luua toimivat keskkonda, mille kasutajad võtaks omaks? Kuidas turundada portaali väheste kulutustega kasutades sotsiaalmeediat ja SEO-d? Milline on kasutaja teekond portaalis. Kuidas lühendada tema teekonda, et kuulutuse sisestamine oleks võimalikult lihtne ja mugav.Â
Uurime kuidas kasutajad lehel käituvad ja milliseks kujuneb nende tegelik kasutajakogemus. Kuna hobuvaldkond oli meie jaoks uus, siis saime tunde surfata erinevates hobuvarustuse müügikeskkondades ja harrastajate foorumites, et õppida tundma terminoloogiat ning mõistma mida kujutab endast ratsasport. Tegevus mille abil saime teada üsna palju uut ja huvitavat.Â
Konkureerivate portaalide analüüsist selgus, et valdkonnas ei ole rakendatud kaasaegseid ja innovatiivseid lahendusi mis andis meile alust arvata, et konkurentsieelise saame luua hea kasutajakogemuse disainimisega nii desktop ekraanile kui mobiili. Tehniliselt oli seda tüüpi projekt meie portfoolios ka esmakordne. Oleme küll loonud ostu-müügi keskkondasid kuid mitte nii mitmele erinevale turule suunatud keskkonda kus kompleksus kasvas iga uue sisutüübi lisamisel. Õnneks olime investeerinud esmalt rohkem aega, et luua liigendatud rakendusearhitektuur, mis hilisemas faasis on ennast kindlalt õigustanud.
Milline peaks olema soovitud kliendi kasutajakogemus?
Kuna hobuvaldkond oli meie jaoks uus, siis saime tunde surfata erinevates hobuvarustuse müügikeskkondades ja harrastajate foorumites, et õppida tundma terminoloogiat ning mõistma mida kujutab endast ratsasport. Tegevus mille abil saime teada üsna palju uut ja huvitavat.Â
Konkureerivate portaalide analüüsist selgus, et valdkonnas ei ole rakendatud kaasaaegaseid ja innovatiivseid lahendusi mis andis meile alust arvata, et konkurentsieelise saame luua hea kasutajakogemuse disainimisega nii desktop ekraanile kui mobiili.Â
Tehniliselt oli seda tüüpi projekt meie portfoolios ka esmakordne. Oleme küll loonud ostu-müügi keskkondasid kuid mitte nii mitmele erinevale turule suunatud keskkonda kus kompleksus kasvas iga uue sisutüübi lisamisel. Õnneks olime investeerinud esmalt rohkem aega, et luua liigendatud rakendusearhitektuur, mis hilisemas faasis on ennast õigustas.