RAMIRENT
Case study: Baltikumi veebide ja B2B tellimuskeskkonna arendus
Ramirent lugu
RAMIRENT on juhtiv teenindusettevõte, mis pakub rendiseadmeid nii ehitussektoris kui ka teistes tegevusvaldkondades tegutsevatele ettevõtetele. Ettevõttel on kokku 47 osakonda, sealhulgas 17 osakonda üle Eesti, kust saab rentida ja osta ehitusseadmeid ning tööriistu. Lisaks pakub Ramirent nimetatud seadmetele isikukaitsevahendeid ja paigaldus-, transpordi-, operaatori-, projekteerimis- ning konsultatsiooniteenuseid.
Projekti eesmärk
Ramirendi soov oli luua B2B klientidele online tellimuskeskkond, kus oleks võimalus sõlmida mugavalt kliendilepinguid ja rendilepinguid ning kus saaks esitada rendi tellimusi ja hallata kasutajaid. Varasemalt said kliendid tellimusi teha ainult klienditeeninduse kellaaegadel, kuid soov oli tellimuskeskkond muuta ööpäev läbi kättesaadavaks, et vastavalt vajadusele oleks kliendil võimalus vajaminevat seadet broneerida kasvõi hilistel tundidel. Protsesse sooviti digitaliseerida, et vähendada paberimajandust. Kogu toimkond plaaniti viia ühtse katuse alla ja ühtsesse B2B süsteemi, kuhu kõik saavad sujuvalt ligi.
Lahendus – B2B online tellimuskeskkond
Acty lahendus oli ehitada online-kataloog WooCommerce põhjal, sujuvaks info liigutamiseks ühendada see PIM ja ERPi’ga ja võimeldada eID Easy abil audentimine ja dokumentide digitaalne allkirjastamine.
Rakendasime Ramirent arenduse juures eID Easy autentimise lahendust. Lahendus eID Easy teenuse integreerimine Ramirenti B2B portaali oli arendaja jaoks uus ja põnev arenduse poole pealt, samas igati sujuv ja mugav lahendus.
Nüüdsest pakub Ramirenti online tellimuskeskkond mugavale kliendile teenuseid, mida nad vajavad ning tänu uuele keskkonnale on märgatavalt vähenenud administratiivne koormus.