WERKADO
Case study: Werkado uut brändingut tutvustava kodulehe loomine
Werkado lugu
Werkado lugu algas 2008 aastal, kui Eestis asutati hulgimüügiettevõte, mille koduturuks valiti Balti riigid. Tänaseks on kogunenud 15 aastat kogemust käsitööriistade ja 9 aastat isikukaitsevahendite alal.
Werkado on Baltikumi turul premium tööriistade ja isikukaitsevahendite maaletooja! Nende spetsialistid on kogunud kokku premium tööriistade tootjad ja koondanud need ühte kohta. Läbi selle suudetakse pakkuda mugavat ja effektiivset teenust oma klientidele.
Projekti eesmärk
Varasemalt tuntud kui Toolmarketing, oli oma teenuste uuendamise käigus tegemas rebrandingut, mille raames oli vaja luua uut brändi tutvustav koduleht. Leht pidi valmima nende uue CVI järgi ja pidi toetama nende B2B e-poe lehte (https://oc.werkado.eu/et/).
Väljakutse
Eesmärk oli luua lihtne ja kiire laadimisajaga leht, kus on võimalikult vähe kasutatud kolmandate osapoolte lisasid, vähendades turvariske. Platvormiks valiti wordpress ja aluspõhjaks sai hästi optimeeritud starterpõhi AWPS. AWPS-is on hästi lahendatud asset management ja php funktsioonide majandamine. Ehitatud sai ka erinevad käsitöö blokid, millega saab lihtsalt erinevaid lehe struktuure ülesse ehitada.
Lõppteostus
Projekti raames lõi Acty disainer Werkado kodulehe uue disaini, lähtudes visuaali loomisel Werkado värskest identiteedist. Lehe visuaal sai puhas, minimalistlik ja moderne, kasutades Werkado uue brändi tunnuseid. Kodulehe platvormiks valiti Wordpress, millele ehitasime rätseplahendusena uuel visuaalil baseeruvad templiidi. Leht sai hästi optimeeritud ja kiire laadimisajaga.