18+
200+
91%
2
E-kaubanduse arendustugi: äri- ja tehnilisest analüüsist ning strateegiast kuni tarkvaraarenduse ja järeltoeni.
Sobime partneriks ettevõtetele, kes ootavad oma koostööpartnerilt kõrget kvaliteeti, nõuandeid, kaasamõtlemist ja pühendumist kliendi ärisse.
Eduka e-poe alustalad on klientide mõistmine, kasutajasõbralik ja konversioonidele optimeeritud disain, töökindel, skaleeritav ja turvaline e-poe tarkvara, hea klienditeenindus ning pidev analüüs ja optimeerimine.
Strateegia
E-kaubanduse strateegia algab selgete eesmärkide defineerimisest ning tulevikku vaatava visiooni koostamisest. Kus on ettevõte täna, kuhu ta soovib jõuda ja milliseid vahendeid tal selleks kasutada on?
Disain (UX/UI)
E-poe disain (UI) on brändi peegel ning kliendikogemuse (CX) kujundaja. E-poe disaini eesmärk konverteerida (CRO) külastajad ostjateks läbi sujuvalt juhitud kasutajakogemuse (UX).
Tarkvara
Strateegiale toetudes ehitame sinu vajadustele vastava e-poe, Magento, WooCommerce, Prestashop platvormile või Laravel raamistikule.
Liidestame infosüsteemid automatiseeritud tervikuks (PIM, ERP,…).
Järeltugi
Kasv (CRO)
Meie kliendid on rahul
Blogi
E-kaubandusest kõrini? Mida oma e-poes tehniliselt parandada enne, kui otsustad selle sulgeda
Kui tunned, et sinu e-pood ei toimi ootuspäraselt, müüginumbrid on madalad ja kliendid ei soorita oste, võib tekkida kiusatus pood sulgeda. Enne drastilisi otsuseid...
Tulevikutrendid e-kaubanduses: Kuidas valmistada oma e-pood ette kliendi ootuste kasvuks?
E-kaubandus areneb kiiremini kui kunagi varem. Tarbijate ootused muutuvad pidevalt, mistõttu e-poed peavad pidevalt oma teenuseid ja funktsionaalsust täiustama. Kiire...
WTO e-kaubanduse ühisalgatus: mida see tähendab Eesti e-kaubanduse ettevõtetele?
E-kaubandus ei tunne piire, ja selle põhimõtte toetamiseks on maailma suurimad majanduspiirkonnad astunud olulise sammu edasi. 26. juulil 2024 kinnitasid Austraalia,...
Liitu e-kaubanduse uudiskirjaga!
Jagame sulle 1 kord kuus kasulikke nõuandeid ja põnevaid teemasid e-kaubaduse valdkonnast. Uudiskirja abil oled kursisi viimaste trendide ning edulugudega, et saada inspiratsiooni ja ideid e-poes müügi tõstmiseks, kliendikogemuse parendamiseks ja tööpotsesside efektiivistamiseks.
NB! Lubame, et ei spämmi reklaamiga.