18+
200+
91%
2
E-kaubanduse arendustugi: äri- ja tehnilisest analüüsist ning strateegiast kuni tarkvaraarenduse ja järeltoeni.
Sobime partneriks ettevõtetele, kes ootavad oma koostööpartnerilt kõrget kvaliteeti, nõuandeid, kaasamõtlemist ja pühendumist kliendi ärisse.
Eduka e-poe alustalad on klientide mõistmine, kasutajasõbralik ja konversioonidele optimeeritud disain, töökindel, skaleeritav ja turvaline e-poe tarkvara, hea klienditeenindus ning pidev analüüs ja optimeerimine.
Strateegia
E-kaubanduse strateegia algab selgete eesmärkide defineerimisest ning tulevikku vaatava visiooni koostamisest. Kus on ettevõte täna, kuhu ta soovib jõuda ja milliseid vahendeid tal selleks kasutada on?
Disain (UX/UI)
E-poe disain (UI) on brändi peegel ning kliendikogemuse (CX) kujundaja. E-poe disaini eesmärk konverteerida (CRO) külastajad ostjateks läbi sujuvalt juhitud kasutajakogemuse (UX).
Tarkvara
Strateegiale toetudes ehitame sinu vajadustele vastava e-poe, Magento, WooCommerce, Prestashop platvormile või Laravel raamistikule.
Liidestame infosüsteemid automatiseeritud tervikuks (PIM, ERP,…).
Järeltugi
Kasv (CRO)
Meie kliendid on rahul
Blogi
Kuidas analüüsida oma e-poodi ja leida arengu kohti?
Aasta algus on ideaalne aeg teha kokkuvõtteid, hinnata olemasolevaid lahendusi ja planeerida tuleviku samme. E-kaubanduses, kus konkurents on tihe ja turutrendid...
Kuidas valida e-poe platvormi
Oma e-poe loomine või platvormi vahetamine on suur samm igale ettevõttele, mis soovib tänases digitaalses maailmas edukalt tegutseda. Ükskõik, kas alustate alles uut...
Kuidas kasutada e-poe mõõdikuid müügi kasvatamiseks ja kliendikogemuse parandamiseks
Mõõdikute kasutamine e-poes on oluline, sest need annavad selge ülevaate nii äritegevuse tulemustest kui ka klientide käitumisest. Ilma andmetel põhineva ülevaateta on...
Liitu e-kaubanduse uudiskirjaga!
Jagame sulle 1 kord kuus kasulikke nõuandeid ja põnevaid teemasid e-kaubaduse valdkonnast. Uudiskirja abil oled kursisi viimaste trendide ning edulugudega, et saada inspiratsiooni ja ideid e-poes müügi tõstmiseks, kliendikogemuse parendamiseks ja tööpotsesside efektiivistamiseks.
NB! Lubame, et ei spämmi reklaamiga.